Pozycjonowanie

Styczeń 30, 2016

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie – oferujemy usługę pozycjonowania zarówno stron internetowych jak i filmów / kanałów YouTube. Podstawowym zadaniem pozycjonowania w ramach każdego projektu SEO (search engine optimization) jest doprowadzenie do sytuacji, w której pozycjonowany serwis zacznie osiągać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania w ramach najpopularniejszych wyszukiwarek w Internecie. Wysokie pozycje przekładają się z kolei na wzrost ruchu w Internecie, na wzrost liczby wejść na pozycjonowaną witrynę, a w związku z tym również na potencjalny wzrost liczby klientów. Warto zainwestować w pozycjonowanie, aby zyskać nowych klientów i nowe możliwości marketingowe z tym związane.

Powierzanie pozycjonowania osobom niedoświadczonym, bądź samodzielne podejmowanie się tego zadania, bez odpowiedniej w tym zakresie wiedzy i doświadczenia skutkować prawdopodobnie będzie pogorszeniem pozycji w wynikach wyszukiwania. Przyjrzyjmy się głównym błędom pozycjonowania stron SEO.


Najczęstsze błędy pozycjonowania SEO to:

  • Brak moderacji zawartości witryny;
  • Brak odpowiedniej optymalizacji witryny;
  • Brak systematyczności pozycjonerskiej;
  • Nastawienie na pozycjonowanie nazbyt konkurencyjnych fraz;
  • Powielanie treści pochodzących z innych witryn;
  • Pozycjonowanie nakierowane na popularne frazy (pomimo ich znikomej obecności, bądź całkowitej nieobecności w ramach serwisu);
  • Pozycjonowanie pod popularne, nazbyt ogólne frazy, które są zbyt mało znaczące dla potencjalnych klientów strony;
  • Pozyskiwanie linków z bezwartościowych źródeł;
  • Pozyskiwanie linków ze szkodliwych źródeł;
  • Tworzenie, powielanie spamu fraz kluczowych;
  • Tworzenie treści witryny za pomocą samych elementów graficznych;
  • Zbyt szybkie pozyskanie znacznej liczby linków.

Pozycjonowanie to dziedzina, która wymaga szczególnego nadzoru ze strony kogoś, kto się na tym zna. Rachunek koszt-strata jasno wskazuje, że bardziej opłacalne z ekonomicznego oraz czasowego punktu widzenia jest powierzenie tego zadania specjalistom. W przeciwnym razie koszty związane z koniecznością wprowadzania poprawek w strukturze witryny oraz w strategii dotychczasowego pozycjonowania przerosną te, które Klient poniósłby gdyby od razu zdecydował się na profesjonalistów z odpowiednim doświadczeniem. Z tego więc powodu, szanując Państwa czas oraz mając na względzie Państwa sukces wychodzimy z bardzo szeroką i wielopłaszczyznową ofertą, która, jak mamy nadzieję, jest odpowiedzią na Państwa oczekiwania odnośnie skutecznego, profesjonalnego i efektywnego pozycjonowania SEO.


Nasza oferta pozycjonowania to między innymi:

  • Analiza serwisów konkurencji (w tym kanały / filmy YouTube);
    • Analiza i raportowanie według wcześniej przyjętych kryteriów.
  • Analizowanie efektów prac;
    • Raportowanie uwzględniające zmienne pozycjonujące.
  • Audyt SEO – szczegółowa analiza serwisu / kanału YouTube;
    • Analiza i dobór słów kluczowych;
    • Analiza i dobór odpowiednich materiałów wizualnych;
    • Analiza linkowania;
    • Wyszukanie i poprawa błędów witryny (zwłaszcza tych, które mają negatywny wpływ na pozycję w wyszukiwarkach).
  • Audyt SEO konkurencji (także YouTube);
    • Analiza słów kluczowych konkurencji;
    • Analiza materiałów wizualnych używanych przez konkurencję;
    • Analiza linkowania konkurencji;
    • Analiza sposobów promocji konkurencji;
    • Analiza słabych stron witryny konkurencji.
  • Copywriting SEO (także YouTube);
  • Linki sponsorowane (także YouTube TrueView);
    • Opracowywanie odpowiedniej strategii linkowania (m.in. uwzględniającej użycie odpowiednich słów kluczowych);
    • Implementacja najbardziej efektywnych rozwiązań.
  • Mapy Google;
    • Utworzenie wizytówki w ramach map Google;
    • Prowadzenie wizytówki w wyszukiwarce;
    • Pozycjonowanie wizytówki w wynikach wyszukiwania.
  • Media społecznościowe (także YouTube);
    • Utworzenie profili na portalach społecznościowych;
    • Prowadzenie profili w ramach tychże portali;
    • Pozycjonowanie wpisów.
  • Monitoring antywirusowy serwisu;
  • Monitoring dotychczasowego pozycjonowania SEO:
    • Analizujemy czy dotychczasowe, wykonywane przez firmę zewnętrzną, działania SEO, przynoszą skutek;
      • Analiza celowości, trafności oraz efektywności działań pozycjonujących.
  • Popularyzacja witryny;
    • Zmienne kanały popularyzacji.
  • Kampania promująca (tylko YouTube):
    • Pozyskiwanie subskrybentów YouTube;
    • Pozyskiwanie konkretnej liczby wyświetleń:
      • Wyświetlenia filmu;
      • Wyświetlenia rozłożone na kanał.
    • Pozyskiwanie like (kciuk w górę), dislike (kciuk w dół);
    • Pozyskiwanie udostępnień filmu.
  • Pozycjonowanie YouTube SEO;
    • Audyt SEO kanału;
    • Audyt SEO konkurencji;
    • Copywriting SEO;
    • Kampania promująca;
    • Linki sponsorowane;
    • Mapy Google (opcjonalnie);
    • Media społecznościowe;
    • Analizowanie efektów prac.
  • Pozycjonowanie stron SEO;
    • Audyt SEO;
    • Audyt SEO konkurencji;
    • SEO copywriting;
    • Linki sponsorowane;
    • Mapy Google;
    • Media społecznościowe;
    • Monitoring antywirusowy ;
    • Popularyzacja witryny;
    • Analizowanie efektów prac.
  • Statystyki odwiedzin witryny;
    • Raportowanie według wcześniej uwzględnionych kryteriów.

Warto wskazać, że każda z wyżej wymienionych usług dostępna jest niezależnie od kolejnej, na przykład możliwe jest zamówienie usługi analizy serwisu konkurencji bez usługi linków sponsorowanych, copywritingu SEO, bądź usługi mediów społecznościowych itd. Najpełniejsze są oferty pozycjonowania stron SEO oraz YouTube SEO. Ich wybór gwarantuje wielowątkową i wielopłaszczyznową promocję i przełoży się w znaczącym stopniu na zwiększenie pozycji serwisu w najpopularniejszych wyszukiwarkach w Internecie.

Po więcej szczegółów, warto zobaczyć:

Warto wskazać, że przed przystąpieniem do realizacji zlecenia przeprowadzana jest szczegółowa analiza serwisu, w jej wyniku tworzona jest odpowiednia strategia pozycjonerska, której założenia będą na bieżąco monitorowane i weryfikowane. Zwracamy przy tym uwagę na szereg bardzo istotnych z punktu widzenia skutecznego pozycjonowania czynników. Już na wstępie bardzo ważne jest aby wszystko w odpowiedni sposób zaprojektować, w przeciwnym razie konieczne zapewne będzie wprowadzanie kolejnych poprawek na dalszych etapach procesu pozycjonowania, co w efekcie będzie miało bardzo zły wpływ na zakładane efekty. Prowadzone przez nas działania z zakresu pozycjonowania są w pełni profesjonalne, uwzględniające najnowsze zmiany algorytmów przeglądarek. Jesteśmy na bieżąco z nowościami w zakresie SEO, możemy więc zaprojektować i wprowadzić w życie najefektywniejsze z punktu widzenia naszego Klienta rozwiązania.


Warto wiedzieć: Warto wiedzieć:
  • Pozycjonujemy strony w innych językach jak polski
  • Wykorzystujemy zarówno narzędzia Google (Analytics, Website Optimizer, Webmaster Tools), jak również zaawansowane oprogramowanie komercyjne
  • Cenimy swoją pracę i już od początku dajemy z siebie wszystko aby osiągnąć zadowalające Klienta rezultaty
  • Każda wymieniona usługa dostępna jest oddzielnie, niezależnie od pozostałych
  • Do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny
  • W zależności od oczekiwań Klienta czas wykonywania powierzonego nam zlecenia może być różny – standardowy, szybki, super szybki, jak również ekspresowy

Inne nasze usługi, które mogą Państwa zainteresować (rozwiń)

W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań prosimy o kontakt.

 

Podziel się tym