Warunki współpracy

28 stycznia, 2016

Warunki współpracy

Warunki współpracy – przedstawiamy Państwu nasze warunki współpracy. Uważamy, że jasne ich określenie jest gwarantem przejrzystości pomiędzy nami a Państwem – naszymi Klientami. Współpraca z nami przebiega w podobny sposób, niezależnie od tego, czy Klient zamawia stronę internetową, przemówienie czy tłumaczenie. W przypadku niektórych usług, jak np. pozycjonowanie współpraca z nami opiera się na nieco innych zasadach (abonament miesięczny). Niemniej jednak większość usług (warunków współpracy) znajdujących się w naszej ofercie można zamknąć w przejrzystych punktach.


Nasze warunki współpracy:

  1. Ustalenie zakresu potrzeb i oczekiwań Klienta – wycena zlecenia
    • Klient przesyła nam informacje o tym, jaka oferowana przez nas usługa, oraz realizacja w jakim zakresie go interesuje (nasza aktualna oferta). Zazwyczaj na tym etapie prosimy o możliwie dużo szczegółów, jesteśmy również otwarci na sugestie. Na ich podstawie możemy wycenić zlecenie oraz podać (w zależności od charakteru zlecenia) przybliżoną datę jego ukończenia.
  2. Wstępna realizacja – zgłaszanie uwag
    • Jeżeli Klient akceptuje warunki cenowe i czasowe, wówczas umawiamy się co do pierwszej płatności, po wpłynięciu której przystępujemy do realizacji zlecenia. Na podstawie wytycznych z poprzedniego etapu przygotowujemy odpowiednio rozbudowaną część zlecenia. Dzięki temu Klient może zapoznać się z charakterem wykonywanych działań i zobaczyć wstępne efekty. Na konkretnym przykładzie może również zgłosić swoje uwagi. Po wprowadzeniu ewentualnych poprawek projekt prezentowany jest Klientowi jeszcze raz.
  3. Wpłata
    • Po akceptacji wstępnej realizacji prosimy Klienta o wpłatę kolejnej części ustalonej kwoty, której wysokość ustalamy indywidualnie. Stanowi to dla nas dowód profesjonalnego podejścia ze strony Klienta.
  4. Realizacja zlecenia
    • Po otrzymaniu płatności, lub dowodu wpłaty przystępujemy do realizacji zlecenia. Dokładamy starań aby wszystkie ustalone wcześniej wytyczne były uwzględnione i aby zlecenie zostało zakończone we wcześniej ustalonym terminie.
  5. Finalizacja zlecenia
    • Po skończeniu prac informujemy o tym Klienta i prosimy o wpłacenie pozostałej części kwoty (jeżeli nie została wpłacona wcześniej). Po jej otrzymaniu przekazujemy Klientowi gotowy produkt (np. w postaci strony, prezentacji, przemówienia itp.).

Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie z Klientem. Warto wskazać, że w ramach części naszych usług możliwa jest praca w trzech trybach zaangażowania (realizacja do 72, do 48 i do 24 godzin). Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się jednak niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

Zapewniamy całkowitą anonimowość danych naszych Klientów oraz poufność przekazywanych nam materiałów. Państwa dane oraz przekazywane nam materiały nie są przekazywane ani wykorzystywane do jakichkolwiek celów poza tymi, których wymaga realizacja zlecenia.

Dbamy o jakość naszych usług i zależny nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych Klientów, dlatego wszelkie kwestie sporne, jak również ewentualne reklamacje prosimy kierować na nasz mail bądź numer kontaktowy.

Zapraszamy do współpracy!

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, pytań prosimy o kontakt.

Podziel się tym